Compania de publicitate indoor Brand Management anunţă investiţii de 25 mil. lei în digitalizarea operaţiunilor şi extinderea businessului, în următorii 5 ani
Brand Management , principalul jucător în piaţa de publicitate indoor din România, şi-a bugetat investiţii de 25 mil. lei până în 2030, în scalarea businessului, digitalizare şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Compania de publicitate indoor Brand Management anunţă investiţii de 25 mil. lei în digitalizarea operaţiunilor şi extinderea businessului, în următorii 5 ani
- După rolul toxic jucat în alegerile din România, TikTok devine ţinta unei investigaţii oficiale a Comisiei Europene. Platforma din China e în plină explozie pe piaţa locală: numărul de utilizatori a crescut cu 24% iar timpul mediu petrecut cu ochii în ecr
- Piaţa locală de media este estimată la 778 mil. euro în 2024, în creştere cu 11%. Peste jumătate din bugetele de publicitate merg spre tv, iar zona Digital atrage 36%. Platforma cu cea mai mare expansiune în 2024 a fost TikTok
- O studentă din Iaşi a câştigat competiţia INSPODESIGN 2024, organizată de Mobexpert, proiectând o comodă multifuncţională. Pe locul 2 s-a clasat un student care a creat o canapea cu tunel pentru pisici
- A apărut anuarul ZF Who’s Who in Business. Cei mai importanţi 1.000 de oameni din business. Descoperă liderii care scriu viitorul economiei româneşti