Grafic: Care este percepţia asupra brandurilor naţionale
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Media&Advertising
Materialul a apărut în ediţia din 14 aprilie 2025 a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Afaceri de la Zero. Adriana Moscu şi Florinela Iosip, cu background în jurnalism şi educaţie, au lansat Vocativ, un ghid educaţional pentru părinţi şi profesori sub formă de newsletter şi au ajuns la zece numere şi la peste 4.500 de abonaţi
- Grafic: Care este percepţia asupra brandurilor naţionale
- ZF Live. Vlad Drăgulescu, director artistic al Teatrului Naţional „Marin Sorescu“ din Craiova şi preşedinte al Festivalului Internaţional Shakespeare de la Craiova: Caravana Shakespeare ajunge anul acesta în 61 de localităţi din ţară, dublu faţă de anul t
- freshful by eMag: Românii vor aloca în medie pentru masa de Paşte circa 1.000 de lei, iar vânzările de carne de miel vor creşte cu 30%
- Exclusiv ZF Corporate Alexandra Arsene, Director IMM, Raiffeisen Bank România: Istoricul antreprenorului este un element important în discuţiile legate de finanţare. Vrem să vedem că ştie piaţa, că are o strategie