În ce măsură s-au schimbat ideea de brand şi brandingul în ultimii 10-20 de ani? Brandul înseamnă mult mai mult decât un logo sau un nume
♦ Unele mărci au succes după o perioadă relativ scurtă de timp, de câteva luni sau câţiva ani, în timp ce altele au nevoie de mai multă vreme ♦ Depinde de domeniu, de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Accor aduce un nou brand în România. Fostul hotel DoubleTree by Hilton din zona Unirii intră în reţeaua Handwritten Collection
- 5 to go lansează un nou concept de franciză: Espresso, o rulotă „ready to work“ la preţul de 12.500 euro + TVA , potrivită pentru zonele cu spaţii comerciale limitate
- Grafic: Top 100 cele mai mari companii din România
- Grafic: Evoluţia cifrei de afaceri a companiilor din top 1.000 în perioada 2016-2023 (de la prima ediţie a Anuarului ZF/Deloitte Top 1.000 cele mai mari companii din România) şi ponderea top 1.000 în total cifră de afaceri din economie
- Adrian Sârbu, la Aleph News: America lui Trump este noul model de guvernare şi de business în lume. Ce fac Europa şi România?