Studiu: Brandurile româneşti îşi păstrează relevanţa; 32% dintre mărcile comerciale eligibile pentru statutul de Superbrand îşi au originea în România
Clasamentul celor 20 de mărci comerciale care au fost declarate eligibile pentru statutul de Superbrand în editia din 2024 a cercetării realizate de agenţia BDR Associates confirmă tendinta...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Studiu: Brandurile româneşti îşi păstrează relevanţa; 32% dintre mărcile comerciale eligibile pentru statutul de Superbrand îşi au originea în România
- Exclusiv ZF Corporate Gabriel Eremia, Marketing Director Beko România: 6-7 români din 10 au avut un produs Arctic de-a lungul anilor. Suntem un brand emblematic. Exportăm 4 milioane de produse Made in Romania anual
- Gala CEO Awards, ediţia 2024. Cum au fost primii 20 de ani de business românesc şi ce ne aşteaptă în continuare?
- Fabrica Mondelez din Clinceni, exportă în 28 de ţări „Este cea mai mare unitate de producţie din regiune, cu 879 de angajaţi“
- BCR lansează ZBOR, un ecosistem dedicat tinerilor de 14-25 ani, şi anunţă deschiderea primelor 7 hub-uri în ţară