Supliment Branduri Româneşti. În ce măsură s-au schimbat ideea de brand şi brandingul în ultimii 10-20 de ani?
♦ Brandul înseamnă mult mai mult decât un logo sau un nume ♦ Unele mărci au succes după o perioadă relativ scurtă de timp, de câteva luni sau câţiva ani, în timp ce altele au...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Ce intră la categoria „Activităţi de spectacole, culturale şi recreative; reparaţii de produse de uz casnic şi alte servicii” aşa cum apare categoria la INS şi ce firmă conduce în fiecare segment de activitate inclus aici
- Supliment Branduri Româneşti. În ce măsură s-au schimbat ideea de brand şi brandingul în ultimii 10-20 de ani?
- Supliment Branduri Româneşti. Comunicare şi branding în era social media: unde trebuie să comunice astăzi un brand? Trebuie să fie peste tot sau să meargă ţintit?
- Cum a contribuit sportul la creşterea PIB
- Cum contribuie cultura în mod spectaculos la creşterea PIB