Urmează conferinţa ZF Branduri Româneşti, Constanţa, 20 septembrie. Care a fost reţeta companiilor locale pentru a-şi construi un brand puternic?
Judeţul Constanţa se află pe locul şase în topul naţional ca nivel al cifrei de afaceri înregistrate de companii, cu 42 de miliarde de lei în 2016 (ultimele date disponibile).
Ziarul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF 26 de ani. Industria alimentară. Campionii locali îşi fac loc pe mesele străinilor
- ZF 26 de ani. Cine susţine crearea de campioni regionali. Aliaţi pentru dezvoltare
- Cum se reinventează o companie de stat, cu o istorie de 75 de ani: Plafar, brand românesc de ceaiuri, face 32% din business la export. Plafar este al treilea brand pe piaţa de ceaiuri ambalate, cu 6% cotă de piaţă
- Tranzacţie de 1,3 milioane de euro: antreprenorul Răzvan Pascu îşi vinde participaţia în compania olandeză FlightClaim
- Agenţia de comunicare GMP & U a câştigat contul Tazz, în urma unei licitaţii, şi îşi extinde portofoliul de clienţi din zona de brand şi lifestyle