Urmează conferinţa ZF Branduri Româneşti, Constanţa, 20 septembrie. Care a fost reţeta companiilor locale pentru a-şi construi un brand puternic?
Judeţul Constanţa se află pe locul şase în topul naţional ca nivel al cifrei de afaceri înregistrate de companii, cu 42 de miliarde de lei în 2016 (ultimele date disponibile).
Ziarul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia principalilor indicatori de business ai Orange România în 2024
- Grafic: Evoluţia volumelor Coca-Cola HBC în România (2014-2024)
- Grafic: Evoluţia businessului Lidl în România de la intrarea pe piaţă (mld. lei)
- Julien Ducarroz, CEO al Orange România: 2024 a fost un an plin de provocări, dar am continuat investiţiile. Acoperirea reţelei de fibră optică a fost extinsă la încă 278.000 de gospodării. Orange a avut anul trecut venituri de 1,4 mld. euro, mai mici cu 9
- Volumele Coca-Cola în România au scăzut pentru al doilea an consecutiv. Energizantele au cel mai mare declin. „2025 ar putea aduce o uşoară evoluţie pozitivă în volume pentru piaţa de băuturi răcoritoare“