Pe o piaţă tot mai aglomerată, McDonald’s apasă pedala de acceleraţie şi vrea nouă restaurante noi în 2025. În fiecare zi, lanţul de fast-food e vizitat de 2% din populaţia ţării
Lanţul de restaurante de tip fast-food McDonald’s, prezent pe plan local în sistem de franciză, accelerează expansiunea pe piaţa din România, ţintind nouă deschideri în 2025. Spre...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- O firmă poloneză pregăteşte o revoluţie: roboţi care să livreze alimente către locuinţele oamenilor
- Familia Ioniţă din Argeş a pariat pe o fermă de legume, a deschis apoi o băcănie şi acum face mâncare pentru evenimente. „Am ales să gătim pentru a avea cât mai puţine pierderi“
- O cooperativă cu 11 fermieri din satele Grojdibodu şi Hotaru din judeţul Olt face o fermă de bovine şi un abator cu 1,7 mil. euro, iar 90% din bani vin de la UE
- Lanţul american de fast-food Wendy’s vede potenţial pentru 100 de locaţii în România. Doly-Com din Botoşani este furnizorul de carne de vită pentru noua reţea de restaurante, iar furnizorul de pui este Transavia
- Piaţa de M&A este extrem de relevantă pentru că arată interesul unor investitori pentru o ţară, o economie, o piaţă. O tranzacţie de M&A poate schimba un întreg ecosistem local, pentru că un investitor vine cu bani, know-how, pieţe de desfacere şi relaţii