ZF Real Estate by Storia.ro. Românii petrec tot mai mult timp în centrele comerciale, dar şi în drum spre malluri, iar cheltuielile lor acolo sunt în creştere
Timpul mediu necesar pentru a ajunge la un mall a crescut la 39 de minute în 2024, faţă de 28 de minute anul trecut, potrivit unui studiu recent realizat la iniţiativa companiei specializate...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Real Estate by Storia.ro. Românii petrec tot mai mult timp în centrele comerciale, dar şi în drum spre malluri, iar cheltuielile lor acolo sunt în creştere
- Agenţia de comunicare independentă GMP&U a câştigat, în urma unei licitatii, contul de comunicare Provident Financial România
- FIT - Finanţe pe Înţelesul Tuturor, un proiect Banca Transilvania. De ce avem nevoie de asigurări? „Asigurările sunt exact ca prevenţia şi ne ajută să gestionăm anumite riscuri din viaţa noastră de zi cu zi“
- Start-up-ul de căutare online bazat pe AI Perplexity lucrează la propriul sistem de reclame, intrând în concurenţă cu Google
- ZF Live. Călin Clej, marketing director, HONOR România, Bulgaria, Macedonia de Nord şi Republica Moldova: Soluţiile bazate pe cloudul AI vor face diferenţa în următorii cinci ani. Cheia va fi modul în care vom convinge utilizatorul de beneficiul direct al