PUBLIINTERVIU

Supliment ZF Branduri româneşti. Mircea Turdean, CEO al Farmec: „Pentru acest an avem în plan o serie de investiţii importante în proiecte de modernizare, lansare şi relansare a unor game de produse“

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a finalizat anul trecut cu o creştere de circa 12% a cifrei de afaceri şi un avans cu 2% a profitului net, potrivit datelor preliminare,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.