Oana Pascu, fondator Complice.ro: Când vorbim de experienţe, ele creează conectarea între oameni, ajută exact la întărirea acestui relationship economy
Lucratul de acasă, inteligenţa artificială şi alţi factori din piaţa muncii au contribuit la o răcire a relaţiilor de colegialitate, angajaţii nu mai sunt atât de conectaţi unii la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Oana Pascu, fondator Complice.ro: Când vorbim de experienţe, ele creează conectarea între oameni, ajută exact la întărirea acestui relationship economy
- Ioana Cazacu, Managing Associate, Popovici Niţu Stoica şi Asociaţii: „Aş vrea ca legislaţia să devină mai simplă pentru angajatorii de talie mică sau medie”
- Laurenţiu Giuşcă, Corporate Director, MedLife: În România, procentul de angajaţi engaged este de 36%, cu toate eforturile pe care le facem cu toţii. Este un procent mic, dar sunt peste America şi Europa
- Aurelian Chitez, Director of Sales, Colorful.hr, companie SD Worx: Cel mai important activ în implementarea inteligenţei artificiale este timpul, practic eficientizăm procesele şi asta ne oferă mai mult timp pentru lucrurile cu adevărat importante
- Irina Scorţea – Tache, SAP Romania: AI devine noul UI – user experience, noua interfaţă cu utilizatorul