ANALIZĂ ZF. Cât de importante sunt afacerile de familie pentru mediul de business? În Spania ele contribuie cu 70% la PIB-ul ţării lor, iar în Germania cu 49%. În România, ponderea capitalului privat autohton e în scădere, pe măsură ce multinaţionalele fac achiziţii, iar antreprenorii exit
♦ „Afacerile de familie sunt definite ca fiind coloana vertebrală a economiei mondiale. (...) Sunt văzute ca a treia putere a lumii“ ♦ Catena-Fildas, Cris-Tim, Transavia,...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Procentul oamenilor de peste 15 ani care fac sport cel puţin o dată pe săptămână (%)
- Grafic: Evoluţia cifrei de afaceri, a numărului de companii şi de angajaţi din producţia locală de medicamente
- Afaceri de la Zero. Ileana Zamfir a făcut un business din bunele maniere şi organizează cursuri şi team-buildinguri pentru diferite companii. „Totul a început când am fost invitată să ţin un atelier la şcoala copilului meu“
- ZF Live. Florin Drăgan, rector, Universitatea Politehnică Timişoara: Avem o rată de angajabilitate de peste 90% a absolvenţilor la nivel de universitate şi de 93% pe zonele de IT şi construcţii
- Analiză ANALIZĂ ZF. Cât de importante sunt afacerile de familie pentru mediul de business? În Spania ele contribuie cu 70% la PIB-ul ţării lor, iar în Germania cu 49%. În România, ponderea capitalului privat autohton e în scădere, pe măsură ce multinaţionalele fa