Business sportiv. Generaţia de Suflet, aşa cum a fost denumită naţionala de fotbal a României la EURO 2024, a devenit un brand al fotbalului românesc. „Generaţia de Suflet nu este un artificiu de marketing. Este un fenomen social autentic“

♦ Federaţia Română de Fotbal a lansat o miniserie despre Generaţia de Suflet, cel mai nou film documentar despre echipa naţională, care aduce în prim-plan tricolorii care au reuşit...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.