Dezastru. Aeroportul internaţional din Tulcea, poarta de intrare spre Delta Dunării, nu are nicio cursă regulată din 1993. Doar 360 de pasageri a raportat anul trecut pe curse private
♦ Compania de stat Tarom a avut zboruri regulate până în 1993 pe aeroportul din Tulcea ♦ Deşi pista aeroportului a fost modernizată cu fonduri europene pentru ca avioane mari precum...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Live. Tiberiu Onuţu, consultant în domeniul spumantelor: Spumantele româneşti ar putea să îşi facă loc mai bine pe piaţă dacă ar pune mai mult accent pe autenticitate
- ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Nina Irimia, Upscale Smart Consulting: Companiile româneşti au la dispoziţie fonduri de cercetare, dezvoltare şi inovare, iar din 2028 vor putea cere bani direct de la Comisia Europeană
- ZF Investiţi în România! Un proiect ZF&CEC Bank. Mihaela Matei, DP World: În 2025 mizăm pe creşterea cu 10% a numărului angajaţilor şi continuăm investiţiile în training. Miza salariului este ca angajatul să vină la serviciu fără grija zilei de mâine
- Alex Melcovich BH, din grupul Merlin Beverages, va instala până în iunie echipamentele în noua fabrică de băuturi, în care va investi 50 mil. euro. Din valoarea totală a investiţiei, 70% reprezintă ajutor de stat
- Cât de greu cântăresc Black Friday şi sărbătorile de iarnă în piaţa de electro-IT: ultimele două luni din an înseamnă vânzări de peste 1 mld. euro. Românii cheltuie anual circa 5 mld. euro pe frigidere, espressoare, laptopuri ori blendere