Vlad Ionescu, fost membru al echipei de conducere a UiPath, a renunţat la poziţia de chief marketing officer la start-up-ul Tokinomo şi va fi înlocuit de Elena Filip. Vlad Ionescu, care a investit în nume propriu în mai multe start-up-uri, este şi partener la fondul Underline Ventures

Vlad Ionescu, fost membru în echipa de conducere a UiPath, cel mai valoros start-up creat în România, a renunţat la poziţia de chief marketing officer din cadrul Tokinomo - un start-up care...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.