ZF branduri româneşti 2024 ❘ Analiză
Brand românesc: susţinere acasă, provocare afară?
♦ Orientarea consumatorilor către branduri locale ajută producătorii români pe piaţa de acasă, dar le pune probleme la export, unde apare acelaşi fenomen naţionalist. Este aceasta o...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Calea Victoriei urcă Bucureştiul în topul celor mai scumpe artere comerciale din lume până pe locul 38. În top 50 ar putea intra şi Magheru şi Calea Dorobanţilor
- Grecia: sectorul supermarketurilor se reduce la sub 40
- Producătorii italieni de brânzeturi îşi fac stocuri în SUA de teama tarifelor lui Trump
- Afacerile furnizorului de inputuri pentru agricultură Agrotex Satu Mare, preluat anul acesta de grupul elveţian Ameropa, au scăzut cu aproape 15,3% în 2023, ajungând la 646,7 mil. lei
- Am intrat în iarnă şi se dezgheaţă piaţa sezonieră a ceaiului. România şi Ungaria au cel mai mic consum de ceai per capita din UE, de 0,1 kg/an, de 15 ori mai mic decât Anglia, considerată „ţara ceaiului“