Kiddo Entertainment Group, business românesc care activează pe piaţa de entertainment indoor, cu afaceri de 10 mil. euro, investeşte în dezvoltarea reţelei şi pregăteşte extinderea către pieţe regionale

Kiddo Entertainment Group, unul dintre cei mai dinamici jucători din industria de entertainment din România, cu afaceri de 10 mil. euro în 2024, anunţă o strategie ambiţioasă de creştere...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.