ZF branduri româneşti 2024 I Analiză
Din generaţie în generaţie. Cine duce mai departe povestea brandurilor româneşti?
♦ Înainte ca americanii să inventeze o zi în care părinţii vin cu copiii la muncă (a patra zi de joi din luna aprilie), oamenii de pretutindeni îi mai aduceau pe cei mici la job...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Gen Z Lifestyle. Activităţile bunicilor revin în atenţia tinerilor
- Urmează conferinţa ZF HR Trends. „2025, un an decisiv pentru HR: la răscrucea între inovaţie şi rezilienţă”. Devin angajatorii mai prudenţi? Locurile de muncă vacante, în scădere în ultimii trei ani
- De ce vor bogaţii cluburi de fotbal? Studiu de caz, Cehia
- GEN Z Sondaje. Indestructibil sau ultrainteligent? Nu, nu este vorba despre tine, ci despre telefonul tău
- GEN Z Finance. Nu te culca pe o ureche şi află cum poţi face un business cu perne cu 600 de euro chiar la 21 de ani