Nestlé intră pe un nou segment de piaţă şi vine cu un nou produs pe piaţa din România: tabletele de ciocolată KitKat. „Segmentul de tablete este unul dintre cele mai importante segmente din piaţa de dulciuri, reprezintă o pondere de 29% din vânzări”
Nestlé lansează în România noua gamă de tablete de ciocolată KitKat. Tabletele de ciocolată KitKat vin în trei sortimente – ciocolată, caramel sărat şi alune de pădure....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Anul acesta, seceta şi scumpirea alimentelor vor merge mână în mână în Europa de Est
- Din Canada până în Europa, o mişcare de boicotare a produselor americane capătă amploare
- Walmart intră în colimatorul Beijingului după ce cere reduceri de preţuri
- Piaţa neagră a ţigărilor a atins 10% din consum în ianuarie 2025, nivel record. “Cea mai mare creştere e în regiunea sud, dată de diferenţa nivelului accizei între România şi Bulgaria, cauzată de aderarea României la spaţiul Schengen”
- Nestlé intră pe un nou segment de piaţă şi vine cu un nou produs pe piaţa din România: tabletele de ciocolată KitKat. „Segmentul de tablete este unul dintre cele mai importante segmente din piaţa de dulciuri, reprezintă o pondere de 29% din vânzări”