Exporturile auto domină jumătate din piaţa de export a României. „Grânarul Europei”, cum era odinioară numită România, nu are decât 7% din totalul exporturilor. Automobile Dacia, Ford Otosan, Star Assemblu, Robert Bosch GMFH sau Autoliv România domină piaţa exporturilor – 48% din totalul exporturilor României
♦ Dar alte zeci de companii auto contribuie la exportul de 30 de miliarde de euro anual al exporturilor României (93 mld. euro anul trecut) ♦ Acestea contribuie masiv şi la importuri...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Motorină versus benzină – cine câştigă „războiul” carburanţilor, după creşterea accizei? Atenţie, şoferi: Cum se poate afla unde este cel mai mic preţ la carburanţi
- Cum încearcă Ungaria să-şi repornească economia şi să aducă bani la buget cu şantiere de infrastructură şi cum vrea Polonia să facă din calea ferată coloana vertebrală a mobilităţii. În România, gradul de electrificare a căilor ferate este de 38%, în Cehi
- Cine are de câştigat în războiul maşinilor electrice dintre China şi Europa. Poate Turcia?
- Ningbo Zhenyu din China construieşte o fabrică de componente auto de 50 milioane de euro în Serbia
- Ungaria: absolvenţii de liceu vor beneficia de permise de conducere gratuite din septembrie 2024