ZF Live. Paul Smarandache, cofondator, Search Ads: Piaţa de marketing online este în creştere, inclusiv pe fondul campaniilor electorale. Businessul cumulat al agenţiilor ajunge la 100 mil. euro. „O mare parte din bugete merge spre Google şi Meta şi tinde spre un miliard de euro”
♦ „Piaţa de e-commerce ajunge anul acesta la aproape 10 miliarde de euro”.
Piaţa de marketing digital continuă să urmeze un trend ascendent, atrăgând bugete tot mai mari...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Compania de IT Cognizant România recruteazǎ peste 100 de experţi IT, în plus faţă de cele mai mult de 100 persoane angajate de la începutul anului, şi lansează un nou concept edu-tech pentru copii în studio-ul Cognizant de la Destiny Park
- Samsung estimează ca profiturile vor creşte cu peste 1,400%
- Aplicaţia Munch a ajuns la 128 de parteneri şi a fost descărcată de 10.000 de ori în primele 3 luni de la lansarea pe plan local. Pe lângă reducerea risipei de mâncare, start-up-ul ungar vrea să reducă acum şi risipa de flori
- Platforma Flip.ro a avut vânzări de 56 de milioane de euro în anul fiscal 2023. Acum se pregăteşte pentru lansarea unor noi categorii de produse: laptopuri şi smartwatch-uri
- Gigantul BMW: În câţiva ani ajungem la 1.000 de oameni în hubul de IT şi software din Cluj-Napoca deschis împreună cu NTT Data