Există viaţă după insolvenţă: CarmOlimp, abia ieşit din insolvenţă, s-a reorientat de la producţia de carne la HoReCa
CarmOlimp, un business din industria cărnii din Braşov, abia ieşit din insolvenţă anul trecut, după şase ani, s-a reorientat de la producţia de carne la cea de mâncare gătită şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Cât de mult cântăreşte în rândul consumatorilor ideea de „made in Romania“? Ce altceva contează la cumpărături?l Comportamentul de consum al oamenilor se schimbă periodic, influenţat de factori multi-pli, de la situa
- Analiză Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Care sunt cele mai valoroase 50 de branduri româneşti şi la cât sunt ele evaluate
- Supliment Branduri româneşti. „Made in Ro“ – între naţionalism şi globalizare
- Categoria „Activităţi de spectacole, culturale şi recreative“ din PIB a avut cea mai mare creştere în 2024: +6,8%. Pariurile, stadioanele, concertele, teatrele, fitness-ul, spa-urile, saloanele de coafură şi wellness-ul – vectori de creştere pentru PIB în
- Brandul românesc de biscuiţi Croco s-a vândut de două-trei ori mai mult în 2024 decât brandurile TUC şi Toortizi ale Mondelez şi Alka