Există viaţă după insolvenţă: CarmOlimp, abia ieşit din insolvenţă, s-a reorientat de la producţia de carne la HoReCa
CarmOlimp, un business din industria cărnii din Braşov, abia ieşit din insolvenţă anul trecut, după şase ani, s-a reorientat de la producţia de carne la cea de mâncare gătită şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF AGROPOWER. Adrian Elecfi, fondator al Carmangeriei Vlade din Alba: Cea mai mare provocare este să rezişti şi să creşti în faţa hipermarketurilor
- Bărbaţii români cheltuie anual aproape 10 mld. lei pe haine şi pantofi, iar brandurile lor favorite sunt H&M, Zara şi Decathlon. „Domnii cheltuie sume mai mari de bani decât doamnele, doar că mai rar”
- Un mare retailer internaţional, care abia a intrat în România, apasă pedala de acceleraţie şi ameninţă supremaţia Profi, Mega Image şi LaDoiPaşi. A ajuns la peste 50 de magazine în mai puţin de opt luni
- Două tranzacţii majore finalizate şi un actor nou care vine să schimbe regulile jocului pe o piaţă de aproape 30 mld. euro. Ce altceva s-a mai întâmplat în 2024 în comerţul alimentar?
- Afaceri de la zero. Alina Măgureanu a pornit Mon Bebe, un mic producător de haine pentru copii din Târgovişte. „Am deschis un atelier de croitorie pentru a ne realiza ţinute, dar apoi ne-am dat seama că poate fi un business real şi am început să facem hai