Supliment Branduri româneşti. „Made in Ro“ – între naţionalism şi globalizare
Suplimentul Branduri Româneşti este unul dintre cele mai longevive produse ale Ziarului Financiar, fiind lansat pentru prima dată acum mai bine de un deceniu, după criza financiară...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Harta brandurilor emblematice şi a fabricilor româneşti cu istorie de zeci sau sute de ani
- Flaro Holding, controlat de omul de afaceri Octavian Radu, preia peste 50% din acţiunile Relee Mediaş şi mută producţia fabricii Flaro din Sibiu la Mediaş şi Dumbrăveni
- Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Câte produse româneşti sunt pe rafturile hipermarketurilor şi supermarketurilor din România?
- Premier Restaurants România, operatorul restaurantelor McDonald’s în România, vrea să recruteze 700 de angajaţi noi, depăşind pragul de 7.000 de angajaţi la nivel naţional
- Analiză Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Cât de mult cântăreşte în rândul consumatorilor ideea de „made in Romania“? Ce altceva contează la cumpărături?l Comportamentul de consum al oamenilor se schimbă periodic, influenţat de factori multi-pli, de la situa