AI-ul provoacă tensiuni între clienţi şi furnizorii din IT: Vrem preţuri mai mici, pentru că folosiţi AI şi aveţi mai puţini oameni
♦ „Apar blocaje pentru că firmele de IT, oricât încearcă să folosească inteligenţa artificială, nu ajung să schimbe dramatic costurile unor proiecte şi nici nu pot să promită...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 19 septembrie 2024
- Aplicaţia zilei: Sinsay
- Oficiul Naţional pentru Achiziţii Centralizate aşteaptă până pe 7 octombrie oferte pentru achiziţii de tablete şi computere cu o valoare minimă de 61 mil. euro. Valoarea maximă estimată a licitaţiei este de 245 mil. euro
- ZF Tech Day. Comunicarea masivă a beneficiilor aduse de inteligenţa artificială (AI) generează fricţiuni în negocierile dintre companiile de IT şi clienţi, care pun presiune pe preţuri. „Am citit eu că dacă folosiţi AI-ul o să aveţi nevoie de 25 % mai puţ
- Dragoş Vrînceanu, general manager, iSTYLE România: Mizăm pe afaceri de peste 120 mil. euro la final de an. Totul depinde de ultimul trimestru care are o pondere de circa 40% în total business. Vânzările de iPhone-uri generează cel mai mult din venituri