Oana Diaconescu, head of leasing retail Iulius: Cluj-Napoca este unul dintre cele mai dezvoltate oraşe din tară şi centrele comerciale existente nu acoperă cererea. Există un apetit în creştere pentru socializare, pentru evenimente
Cluj-Napoca este unul dintre cele mai dezvoltate oraşe din tară, după Bucureşti şi centrele comerciale existente nu acoperă cererea, trei din patru locuitori spunând că nu au acces la un...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mărirea şi decăderea celui mai mare producător de îmbrăcăminte din România: Cum a ajuns Alison Hayes de la afaceri de 80 mil. euro şi 1.500 de angajţi la insolvenţă şi închideri de fabrici?
- Afaceri de la zero. Familia Iancu, cu experienţă în retailul de vinuri şi cafea, a pariat pe propriul brand de produse din vanilie, Vanilla Republic
- Antreprenori locali. Fabrica de ambalaje de hârtie Evopack din Piatra Neamţ şi-a asigurat 19% din cifra de afaceri din acest an la export: „Aderarea la Schengen ne va ajuta şi mai mult pe export”
- Se pregăteşte o nouă tranzacţie de peste 50 mil. euro în retailul alimentar: Cine va prelua 87 de magazine Profi şi Mega Image?
- Grafic: Cu cât contribuie lunile noiembrie şi decembrie la piaţa de electro-IT?