Grafic: Top exporturi de produse alimentare în funcţie de valoare (mil. euro)
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Mai multe grafice şi tabele din domeniul IMM
Materialul a apărut în ediţia din 7 noiembrie 2024 a Ziarului...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Consumul creşte exploziv, dar este puţin probabil ca această creştere de două cifre să se regăsească în evoluţia PIB din T3
- Europa de Est mănâncă mai prost decât Europa de Vest: ambalajul este acelaşi, dar diferenţele apar la compoziţie. Cine este responsabil? „Consumatorul influenţează piaţa.“
- Carrefour încearcă să iasă din impasul strategic
- EXCLUSIV ZF. Antreprenorul Ferenc Korponay a cumpărat de la Raul Ciurtin o fabrică de conserve în Alba şi a început să producă hrană umedă pentru animale de companie. Valoarea totală a investiţiei – ce include achiziţia, dar şi alte investiţii ulterioare
- Grupul polonez Elemental Holding investeşte 20 mil. euro într-o fabrică lângă Deva unde va recicla frigidere