Anton Chiazna, cofondator librarie.net: Cartea trebuie scoasă din sfera răsfăţului, a produsului de timp liber. Trebuie să fie un bun de larg consum
Povestea librarie.net, care este, după cum îi spune şi numele, o librărie virtuală, a început acum mai bine de 20 de ani, în 2001, într-o vreme când online-ul era aproape inexistent,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Afaceri de la Zero. Mara Sas a creat brandul de jucării şi accesorii pentru copii Bippidi Design „Acum lucrăm la mărţişoare care sunt şi utile, şi frumoase“
- ZF Cum creştem industria alimentară românească. Risipa şi pierderile alimentare, o oportunitate de business mai ales pentru antreprenorii mici. Cum se pot folosi resturile alimentare eficient inclusiv sub formă de compost, snackuri sau panouri termoizolan
- Mai poţi avea o piaţă fără un supermarket în Bucureşti? Soluţia propusă de un producător: Concurenţa să împartă pieţele în trei categorii: supermarketuri, producători locali şi naţionali şi gospodarii care vin cu porcul crescut în curte
- Unilever mută o parte din producţia de îngheţată din Bulgaria în România. „Fabrica Betty Ice de la Suceava este una dintre priorităţile de dezvoltare ale Unilever.“
- Bursă. Cum aducem mai multă transparenţă la Romsilva şi în companiile de stat? Listarea la BVB le pune sub ochii a peste 200.000 de investitori