Între tradiţie şi trenduri de pe social media. Cozonacul, desertul care a împărţit România în două: cofetăriile au tot mai multe comenzi deoarece corporatiştii gătesc mai puţin, dar sunt şi tot mai mulţi tineri care aleg să îl pregătească acasă. „Produsele «hand-made» din comerţ au devenit extrem de scumpe“.

Aproape 7 milioane de cozonaci produc fabricile pentru sărbătorile pascale, la care se adaugă alte câteva sute de mii realizate în mici pati­serii, cofetării şi în gospodăriile...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.