Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Cât de mult cântăreşte în rândul consumatorilor ideea de „made in Romania“? Ce altceva contează la cumpărături?l Comportamentul de consum al oamenilor se schimbă periodic, influenţat de factori multi-pli, de la situaţia economică şi puterea de cumpărare la tendinţele din comerţ şi la scena socială
♦ Spre exemplu, acum 15-20 de ani sintagma „made in Romania“ nu avea aceeaşi greutate pe care o are astăzi, ba din contră, oamenii preferau mărcile internaţionale celor autohtone...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Născut şi crescut în România, trei secole de branduri „made in RO“. Cum au rezistat mărcile autohtone istorice?
- Analiză Supliment Branduri Româneşti. Analiză. În ce domenii sunt brandurile româneşti lider de piaţă? Apă minerală, retail electro-IT şi vopsele sunt doar trei dintre ele. Dar la polul opus, care sunt sectoarele unde mărcile autohtone nu şi-au mai găsit loc prin
- Analiză Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Harta brandurilor emblematice şi a fabricilor româneşti cu istorie de zeci sau sute de ani
- Flaro Holding, controlat de omul de afaceri Octavian Radu, preia peste 50% din acţiunile Relee Mediaş şi mută producţia fabricii Flaro din Sibiu la Mediaş şi Dumbrăveni
- Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Câte produse româneşti sunt pe rafturile hipermarketurilor şi supermarketurilor din România?