Care război comercial, care război la graniţă? România este ţara făgăduinţei pentru investitorii străini. Penny anunţă investiţii de 3 mld. euro pe piaţa locală în următorii zece ani. Problema este că vin investiţii mai mult în retail, deci consum, decât în producţie

♦ „Ne asumăm un angajament foarte mare când vine vorba de România – să atingem pragul de 1.000 de magazine în zece ani. Avem încredere că aici putem...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.