Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Câte produse româneşti sunt pe rafturile hipermarketurilor şi supermarketurilor din România?
♦ Ponderea variază de la o reţea la alta, fiind influenţată de tipul de magazin, de modelul de business, dar şi de alte elemente ♦ În medie însă, în comerţul modern local...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Antreprenor străin creator de branduri româneşti. Meli Melo, Regina Maria, Alexandrion şi Aqua Carpatica sunt mărci autohtone creionate local de oameni de afaceri de peste graniţă
- Supliment Branduri Româneşti. Vă mai amintiţi de Aro, Ci-Co, SuperCristal şi Snagov? Unele branduri au dispărut în negura timpului, dar altele au fost reînviate
- Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Născut şi crescut în România, trei secole de branduri „made in RO“. Cum au rezistat mărcile autohtone istorice?
- Analiză Supliment Branduri Româneşti. Analiză. În ce domenii sunt brandurile româneşti lider de piaţă? Apă minerală, retail electro-IT şi vopsele sunt doar trei dintre ele. Dar la polul opus, care sunt sectoarele unde mărcile autohtone nu şi-au mai găsit loc prin
- Analiză Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Harta brandurilor emblematice şi a fabricilor româneşti cu istorie de zeci sau sute de ani