Supliment Branduri Româneşti. Comunicare şi branding în era social media: unde trebuie să comunice astăzi un brand? Trebuie să fie peste tot sau să meargă ţintit?
Ultimii 5-10 ani au fost marcaţi de o fragmentare accelerată a plat-formelor şi canalelor de comunicare, fapt care, în mod normal, ar fi trebuit să determine brandurile să fie şi mai...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Supliment Branduri Româneşti. În ce măsură s-au schimbat ideea de brand şi brandingul în ultimii 10-20 de ani?
- Supliment Branduri Româneşti. Comunicare şi branding în era social media: unde trebuie să comunice astăzi un brand? Trebuie să fie peste tot sau să meargă ţintit?
- Cum a contribuit sportul la creşterea PIB
- Cum contribuie cultura în mod spectaculos la creşterea PIB
- Economia României se duce cu viteză spre o economie a serviciilor: Spectacolele, meciurile sau wellnessul cresc rapid, dar pariurile şi păcănele reprezintă deocamdată grosul activităţilor „recreative”