Andrei Hareţ, deputy CEO al Scandia: Trebuie să facem să se învârtă rotiţa în fiecare an. Secretul creşterii este investiţia în branduri! Lider pe piaţa de conserve, compania şi-a diversificat în ultimii ani paleta de banduri şi de produse din portofoliu

Piaţa de consum a pornit destul de lent în primul trimestru dar investiţia în branduri, alături de investiţiile în oameni reprezintă motoare de creştere, potrivit lui Andrei Hareţ,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.