Comerţ. Cel care dă tonul
♦ Comerţul cu dominantă alimentară reprezintă o piaţă de aproape 150 de miliarde de lei. Alte 100 de miliarde de lei vin din comerţul auto. Acestor sume li se adaugă 25 de miliarde de...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cândva un gigant al industriei textilelor, compania croată Varteks, cu o vechime de 107 ani, se află în pragul falimentului
- Polonia interzice importul de carne şi lapte din Slovacia
- Bulgaria vrea să înfiinţeze un lanţ de magazine de stat care să comercializeze alimente ieftine mai ales în regiunile sărace
- Analiză Analiză ZF. Comerţul alimentar, oglinda fidelă a comportamentului de consum: Pentru unii clienţi contează banii, pentru alţii timpul, aşa că retailerii pariază mai ales pe discount şi proximitate modernă
- Grafic: Exemple de ţări din Europa şi ponderile HoReCa în vânzări în volum de bere (2023) Procent vânzări HoReCa (%)