Supliment ZF Branduri româneşti. New name, who dis: de ce apelează unele businessuri la schimbări de nume şi cât de greu intră în rutina clienţilor noua identitate?
♦ Tort de Bezea a devenit de puţină vreme Tot din Bezea ♦ Similar, Microgreens şi-a schimbat denumirea în Ultragreens ♦ Zexe Braserie s-a transformat la rândul său în...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Luxul atrage lux. Hotelurile de 5 stele atrag turişti cu bani pentru care vor veni în România tot mai multe branduri exclusiviste
- Un nou pariu pe retail. Comtim, cel mai mare producător de carne de porc, deschide primul magazin în Capitală
- PwC CEO Survey România 2025: Executivii rămân optimişti cu privire la evoluţia economiei în acest an, iar 43% dintre aceştia prevăd creşterea numărului de angajaţi. Principala problemă este legată de ce se întâmplă cu taxele şi impozitele
- ZF Agropower. România nu împarte doar Dunărea cu Austria, ci şi inovaţiile: proiectul „mobile infrastructure“, o soluţie găsită la Viena în secolul XIX, va fi implementată în acest an în două puncte critice de navigaţie din România
- Smithfield, gigantul chinez din sectorul cărnii de porc, a făcut un amplu rebranding după 20 de ani de la cumpărarea combinatului Comtim şi marchează un nou capitol în dezvoltarea din România: deschiderea de magazine sub brandul propriu în Capitală