Grafic: Care sunt cele mai puternice sectoare din top 1.000 şi cum arată rezultatele consolidate în 2023 pe fiecare dintre aceste sectoare
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Agricultură
Mai multe grafice şi tabele din domeniul IMM...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Efectul dobânzilor mai mici: Creditele companiilor în valută marchează primul salt de două cifre în ultimul an
- Grafic: Ce cotă de piaţă are fiecare dintre segmentele din comerţul alimentar?
- Confederaţia Patronală Concordia şi-a lansat raportul anual: Ne-am consolidat rolul de partener în dialogul dintre mediul politic şi economia privată. Din 2024, Concordia a devenit membru deplin la BusinessEurope, una dintre cele mai importante asociaţii
- Analiză Analiză ZF. Comerţul alimentar, oglinda fidelă a comportamentului de consum: Pentru unii clienţi contează banii, pentru alţii timpul, aşa că retailerii pariază mai ales pe discount şi proximitate modernă
- Secretele antreprenorului de succes - SAS 2025: „IMM-uri româneşti pe harta lumii: O Misiune IMMposibilă?“ De la local la global: IMM-urile româneşti trebuie să îndrăznească să facă pasul pe pieţe externe. Avem produse şi servicii bune, trebuie să avem cu