Clean Recycle: România a importat în ultimul deceniu de două ori mai multe materii prime reciclabile din ţările non-UE, iar importurile din ţări membre ale Uniunii au crescut cu 65%
România a importat în ultimul deceniu de două ori mai multe materii prime reciclabile din ţările non-UE, de la 448.000 tone la peste 910.000 tone, arată datele oficiale Eurostat analizate...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Vânzările în valoare ale mixurilor de cappuccino au crescut cu 11% în 2024 comparativ cu 2023. Nestlé România: „Observăm cum consumatorii, tinerii împing foarte mult tiparele”
- Exclusiv ZF Corporate Heineken pariază pe piaţa locală cu o viziune care depăşeşte provocările momentului: “România are un potenţial imens, de aceea continuăm să investim”
- Sorin Pâslaru, ZF. Pentru România următorii cinci ani vor fi exact ca cei cinci ani înainte de aderarea la UE în 2007: totul se va dubla. Există trei argumente pentru această evoluţie: Schengen, OECD şi autostrăzile
- Forţa cea mai mare a businessului privat românesc este puterea de a se reinventa, iar încrederea vine din adaptare şi din echipele de oameni, în care companiile trebuie să investească
- Conferinţa ZF Top 1.000 cele mai mari companii: o mie de motive de încredere în România. Încrederea mobilizează mai mult capital şi mai multe energii, ne ajută să atragem bani de la investitori, de la finanţatori, de la partenerii de afaceri, de la clienţ