Adama vrea să recâştige locul doi pe piaţa de tratamente pentru cereale, după suprafaţa acoperită în România. În 2024, cifra de afaceri a crescut cu 10%, iar acum mizează acum pe dezvoltarea portofoliului: pune pe piaţă cinci produse noi pentru porumb

Adama, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de produse pentru protecţia plantelor – pesticide, erbicide, fungicide şi insecticide –, vrea să recâştige locul doi în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.