Afaceri de la zero. Cum au crescut? Matei Lucescu, antreprenorul care a readus la viaţă brandul de bere Griviţa în 2019, a ridicat de la zero o fabrică lângă Bucureşti şi are în plan să ducă berea anilor ’90 peste graniţe în următorii ani

♦ Astăzi, sub brandul Griviţa se produc 2 mil. litri de bere pe an, însă cu investiţii suplimentare se poate ajunge la o producţie de 10 mil. litri pe an ♦ Echipa din spatele...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.