Afaceri de la zero. Cum au crescut? Matei Lucescu, antreprenorul care a readus la viaţă brandul de bere Griviţa în 2019, a ridicat de la zero o fabrică lângă Bucureşti şi are în plan să ducă berea anilor ’90 peste graniţe în următorii ani
♦ Astăzi, sub brandul Griviţa se produc 2 mil. litri de bere pe an, însă cu investiţii suplimentare se poate ajunge la o producţie de 10 mil. litri pe an ♦ Echipa din spatele...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Socub, o companie din judeţul Galaţi, a demarat o investiţie de 53 mil. lei în a doua fabrică de mobilier cu fonduri din Tranziţie Justă
- Iaşiul are în derulare investiţii de 1 mld. euro, iar zona de nord-est a României a atras peste trei miliarde de euro, atât în infrastructura publică cât şi în proiecte private. Care sunt cele mai importante investiţii în derulare în Iaşi
- ZF/CES Planul de business al României. Cum va arăta planul de business al României: indiferent ce se întâmplă în politică, businessul merge mai departe
- Alegeri 2024. Cum au decis fermierii să susţină „unul de-al lor”: Călin Georgescu, inginer agronom, speranţa pentru salvarea agriculturii de la colapsul provocat de secetă şi importurile din Ucraina
- Familia Enescu din Dolj a ajuns la afaceri de 117 mil. euro cu Vitall, companie specializată în producţia de furaje şi creşterea păsărilor