Agrii România, producător de îngrăşăminte şi distribuitor de inputuri agricole deţinut de grupul irlandez Origin Enterprise, a investit 3,5 mil. euro în două noi linii de reambalare la fabrica din Timişoara
♦ Această investiţie a fost gândită şi pentru a veni în sprijinul micilor fermieri, astfel încât aceştia să poată avea acces, în timp util, la produse pentru plante în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Uriaşii corporate ai Ungariei se extind în regiune, iar companii mici din Polonia au ajuns cu fabrici până în SUA
- România poate deveni un exportator de afaceri de succes. Antreprenorii trebuie să creadă în businessurile lor şi să fie pregătiţi pentru orice scenariu înainte de a ieşi pe o piaţă externă
- Producătorul de îngheţată Sandra din Republica Moldova, proaspăt intrat în retailul din România: „Am reuşit să facem faţă unor jucători mari în Emiratele Arabe Unite, eliminând concurenţa din diverse lanţuri datorită calităţii produselor noastre, şi sunte
- Afaceri de la Zero. Cristina Borş, fondatoarea studioului foto Portretul Tău: Aleg un stil minimalist, aproape lipsit de decoruri, pentru că până la urmă persoana fotografiată trebuie să strălucească
- Analiză ANALIZĂ ZF. Se schimbă modelul de lucru, de la lohn mass-market la producţie proprie de lux Antreprenorii români vorbesc despre căderea industriei textile, dar investiţiile directe şi achiziţiile unor branduri mari din industria de lux au dus ISD-urile la