Alin Şerban, CEO al Tazz by eMAG: 2021 a fost unul foarte bun pentru noi, am crescut de şase ori faţă de 2020. Pentru 2022 vrem să trecem de la nivel mare la foarte mare şi să dublăm businessul
♦ Compania HCL Online Advertising S.R.L. care operează businessul Tazz by eMAG, a avut în 2020 afaceri de 14,3 mil. lei, în urcare cu 872% faţă de anul anterior ♦ În martie 2020...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă: Compania antreprenorială DN Agrar anunţă că fabrica de compost de la Apold a devenit operaţională în urma unei investiţii de 1,8 mil. euro
- Fondul de investiţii Innova Capital a făcut trei achiziţii şi un exit în mai puţin de doi ani
- Ferma Cenad a investit 35 mil. lei pentru 100 de hectare de livezi de nectarin, piersic, cais, cireş şi măr din cele peste 400 de hectare pe care le deţine
- Cum pot companiile să-şi optimizeze procesele financiare şi operaţionale? Urmăriţi ZF Live marţi, 5 noiembrie, ora 12.30, o discuţie cu Adrian Manu, director Centrul de Competenţă SAP din cadrul CapGemini România
- Care sunt planurile noului director pentru România al companiei de audit şi consultanţă PwC? Urmăriţi ZF Live marţi, 5 noiembrie, ora 12.00, o discuţie cu Daniel Anghel, country manager PwC România