Alin Şerban, CEO al Tazz by eMAG: 2021 a fost unul foarte bun pentru noi, am crescut de şase ori faţă de 2020. Pentru 2022 vrem să trecem de la nivel mare la foarte mare şi să dublăm businessul
♦ Compania HCL Online Advertising S.R.L. care operează businessul Tazz by eMAG, a avut în 2020 afaceri de 14,3 mil. lei, în urcare cu 872% faţă de anul anterior ♦ În martie 2020...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF 26 de ani. Cine, unde, cum? Imboldul tinereţii. Curaj sau nebunie?
- AHK România: Creşterea costurilor cu forţa de muncă, condiţiile politico-economice şi cererea scăzută sunt principalele riscuri pentru evolutia economică. ”Epoca în care România era considerată o locaţie low-cost a apus demult. Companiile trebuie să dezvo
- ZF 26 de ani. Industria alimentară. Campionii locali îşi fac loc pe mesele străinilor
- INS: Mai mult de jumătate din numărul total de întreprinderi au activat anul trecut în zona Serviciilor de piată, tot aici fiind raportat şi cel mai mare număr de salariati din domeniul economic
- ZF 26 de ani. Cine susţine crearea de campioni regionali. Aliaţi pentru dezvoltare