ANALIZĂ ZF. De ce au pariat 5 to go, Simigeria Petru, Logiscool şi Folder pe dezvoltarea de zeci sau sute de unităţi în franciză? „Este un sistem care îţi permite să creşti foarte repede“. Concepte care au pariat pe franciză
♦ Dincolo de brandurile locale care operează în acest sistem, există şi grupuri internaţionale care îl folosesc, fie pe plan autohton, fie la nivel mondial ♦ Cel mai...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce spun antreprenorii care au pariat pe franciză pentru a-şi dezvolta afacerile: Îţi permite să creşti foarte repede. Branduri precum 5 to go, Simigeria Petru, Logiscool şi Folder au zeci sau sute de unităţi în franciză
- Grupul Agroland vrea să dezvolte o reţea de ferme bio de dimensiuni mici la nivel naţional alături de francizaţii din reţeaua de magazine
- Afaceri de la Zero. Stup Edition. Astrid Zwolfer creează corsete sub brandul Airi Corsets, un business pornit în urma unei accidentări la schi. „Mi-am dorit să transform corsetul într-un obiect vestimentar care să fie confortabil“
- Frédéric Lamy, fost CEO al Leroy Merlin în România, numit director general de retailerul de mobilier XXXLutz, care are afaceri de aproape 100 mil. lei
- Hipermarketurile pierd teren în faţa modei şi marii dezvoltatori anunţă investiţii de sute de milioane de euro. Până în 2030 România trece de 5 mil. mp de spaţii de retail