ANALIZĂ ZF. Comerţul online de alimente şi alte bunuri de larg consum în cifre: Românii cheltuie 550-600 mil. euro făcând shopping virtual de bunuri FMCG. Piaţa s-a aglomerat, dar vânzările nu au crescut conform aşteptărilor după boomul din pandemie. Cota de piaţă a acestui canal este de doar 2%, sub nivelul mediu din Europa

♦ Mai mult decât atât, în 2023, vânzările magazinelor pur online (de orice fel, nu doar de alimente) au scăzut cu 0,5% faţă de anul anterior, semn că oamenii au revenit în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.