Brandurile poloneze se extind pe pieţele ECE şi baltice cu 2.900 de magazine noi
Cel puţin 26 de branduri poloneze şi-au crescut operaţiunile din regiunea Europei Centrale şi de Est şi baltice, deschizând aproximativ 2.900 de magazine, relevă un raport recent al...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- TOP 10 cele mai valoroase companii din România în 2024. Patru actori din energie, trei din retail, doi din mediul bancar şi unu din tehnologie îşi găsesc loc la vârf
- 2.200 de proiecte „mută“ la ţară tinerii fermieri: investiţiile trec de 200 milioane de euro
- ZF Agropower. Marius Tudosiei, iniţiator, Asociaţia Lanţului Alimentar Scurt: Putem creşte ponderea producătorilor locali în meniurile restaurantelor, dar e nevoie de o mai mare deschidere din partea proprietarilor şi bucătarilor
- Afaceri de la Zero. Din pasiune pentru brodat şi cusut, Anca Ursu din Tulcea a dezvoltat o afacere sub brandul Suvenirul Dunării şi vinde costume populare dobrogene, suveniruri şi cadouri personalizate
- Peste 2.000 de tineri până în 40 de ani s-au mutat la ţară şi au început o viaţă în agricultură. Investiţiile trec de 200 de milioane de euro. Familia Mungiu, care a revenit în ţară după 20 de ani în Germania: „Ne-am întors în 2022 din Germania după 20 de