Carrefour integrează mai multe companii care funcţionau independent până în 2024. E prima reorganizare locală a grupului francez în ultimii 15 ani, perioadă în care Carrefour a semnat şi câteva tranzacţii
Grupul francez Carrefour, unul dintre cei mai puternici retaileri locali din perspectiva numărului de magazine şi a cifrei de afaceri, şi-a restructurat businessul autohton din punct de vedere...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Proiect ZF: „O mie de motive pentru care businessul are încredere în România“
- Afaceri de la zero. Cristian şi Mădălina Mereuţă din Constanţa au pornit în pandemie Nord Leather Goods, brand sub care au creat până acum peste 6.000 de portofele din piele lucrate manual
- Tomatele, în top 10 produse agroalimentare care au creat deficit României în 2024, deşi prin programul Tomata s-au dat aproape 2 mld. lei pentru a creşte producţia
- Retailerul german Lidl a deschis două noi magazine, în Cisnădie (Sibiu) şi Hârşova (Constanţa)
- Adrian Polec, Prime Batteries: Europa se confruntă cu o penurie de materii prime pentru producţia de baterii. Noi le aducem din surse globale, dar este o greşeală să lăsăm aceste metale să iasă din piaţa noastră. Reciclarea e următorul pas