Carrefour îşi aşteaptă clienţii în magazin cu caserola de acasă. „Tratăm plasticul ca pe o monedă de schimb, pentru a avea un impact pozitiv asupra mediului.“

Grupul francez Carrefour, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa locală de retail, îşi propune să reducă con­sumul de plastic în magazine, iar 60% din deşeurile colectate să fie...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.