Carrefour îşi aşteaptă clienţii în magazin cu caserola de acasă. „Tratăm plasticul ca pe o monedă de schimb, pentru a avea un impact pozitiv asupra mediului.“
Grupul francez Carrefour, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa locală de retail, îşi propune să reducă consumul de plastic în magazine, iar 60% din deşeurile colectate să fie...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Fabricile din industria de panificaţie vând peste 7 milioane de cozonaci de Paşte
- Între tradiţie şi trenduri de pe social media. Cozonacul, desertul care a împărţit România în două: cofetăriile au tot mai multe comenzi deoarece corporatiştii gătesc mai puţin, dar sunt şi tot mai mulţi tineri care aleg să îl pregătească acasă. „Produsel
- ZF Agropower. Cum a reuşit un mic legumicultor din Bolintin-Vale să-şi creeze o bază de clienţi stabilă. „Ne bazăm pe diversitate“
- ZF Live. Costin Ciora, ASE Bucureşti, CEE advisor, Simon-Kucher: Strategia generală a tarifelor impuse de SUA s-ar putea să fie una bună pe termen lung. Întrebarea este cum se va împărţi acest cost suplimentar
- Afaceri de la Zero. Familia Racariu din Ruseni, un sat din judeţul Neamţ, a pornit Stupina Racariu, o afacere cu miere începută în urmă cu mai bine de 35 de ani, care se află acum la a doua generaţie