Ce contează pentru consumatori la cumpărături? Cât de important e brandul şi cât de greu cântăresc alte argumente?
Brandul nu este doar numele care stă pe eticheta unui produs pe care îl cumpărăm. Este şi cel care tronează deasupra unui magazin sau al unui operator de servicii - bancare sau de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Deficitul de alimente şi animale vii se adânceşte, plus 50% în 2024
- O nouă investiţie în cel mai efervescent sector din economie: Gigantul belgian United Petfood investeşte 35 mil. euro într-o fabrică de hrană pentru animale de companie în Dâmboviţa
- Lefties, brand al grupului Inditex, deschide un magazin de 3.000 mp în Iulius Mall Suceava şi ajunge la patru unităţi pe piaţa locală
- Retailerul rus Mere întâmpină dificultăţi în Ungaria din cauza aşteptărilor nerealiste ale managementului său
- Retailerul german Lidl a angajat 23 de oameni la noul magazin deschis în Oradea