Cel mai ambiţios plan de expansiune: Retailerul Penny vrea să ajungă la 1.000 de magazine în 10 ani, un pariu de 3 mld. euro. Astăzi sunt circa 400 de unităţi, cu afaceri un pas de 2 mld. euro. „Când am analizat prima dată România, vedeam loc pentru 200 de magazine, acum e loc pentru de cinci ori mai multe”

Lanţul de magazine de tip discount Penny a închis anul trecut cu afaceri de 9,4 mld. lei (1,9 mld. euro), cu 13,5% mai mari decât în 2023, conform datelor transmise de companie. „Este,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.