Consiliul Concurenţei vine cu o declaraţie surpriză în cea mai mare tranzacţie de pe piaţa de retail, cu o valoare de 1,3 mld. euro: Există îngrijorări privind preluarea Profi de către Mega Image. Tranzacţia poate conduce la reducerea posibilităţilor consumatorilor în alegerea produselor şi poate genera efecte negative asupra activităţii unor furnizori
Consiliul Concurenţei spune că există o serie de îngrijorări concurenţiale referitoare la tranzacţia prin care Delhaize „The Lion” Nederland B.V. (Mega Image) preia Profi Rom Food...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Chocolate Saga aşteaptă 15.000 de vizitatori la festivalul din acest weekend din Bucureşti, cu peste 50 de branduri de ciocolată artizanală sau produse pe bază de ciocolată. După trei ani, se extinde şi în Cluj-Napoca şi Iaşi
- Exclusiv ZF Corporate Comerţ. Cel care dă tonul
- Creşterea constantă a veniturilor la buget, indicator de încredere în economia românească
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment ZF Branduri româneşti. Strategie: ce giganţi străini şi-au adus mărcile proprii în România, dar le-au păstrat şi pe cele autohtone? De cele mai multe ori, brandurile româneşti sunt păstrate doar pentru piaţa locală, unde au poziţii de top în vân
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment ZF Branduri româneşti. Analiză. Este naţionalismul o sabie cu două tăişuri: un lucru bun acasă pentru brandurile autohtone, dar o provocare la export?