Creşterile de la 60% la 600% au ajuns o simplă amintire: platformele de livrări raportează scăderi sau plusuri „pământene“ de vânzări. Mai mult, două din trei companii sunt pe pierdere
În 2023, două dintre cele mai mari trei platforme de livrări din România, respectiv Glovo şi Bringo, au raportat scăderi de vânzări faţă de anul anterior, în timp ce la Tazz plusul a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Compania de transport feroviar de mărfuri E-P Rail estimează afaceri de 430 mil. lei anul acesta şi are în plan achiziţia de material rulant
- Creşterile de la 60% la 600% au ajuns o simplă amintire: platformele de livrări raportează scăderi sau plusuri „pământene“ de vânzări. Mai mult, două din trei companii sunt pe pierdere
- Băuturile fără alcool, din ce în ce mai populare în Germania
- Philip Morris investeşte 100 milioane de euro în Serbia
- Macedonia de Nord plafonează marjele de profit ale comercianţilor pentru a slăbi criza costurilor de trai