Cum se reinventează o companie de stat, cu o istorie de 75 de ani: Plafar, brand românesc de ceaiuri, face 32% din business la export
♦ Compania a încheiat colaborări cu producători care vor realiza ceai rece ♦ Plafar este al treilea brand pe piaţa de ceaiuri ambalate, cu 6% cotă de piaţă....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- 2.200 de proiecte „mută“ la ţară tinerii fermieri: investiţiile trec de 200 milioane de euro
- ZF Agropower. Marius Tudosiei, iniţiator, Asociaţia Lanţului Alimentar Scurt: Putem creşte ponderea producătorilor locali în meniurile restaurantelor, dar e nevoie de o mai mare deschidere din partea proprietarilor şi bucătarilor
- Afaceri de la Zero. Din pasiune pentru brodat şi cusut, Anca Ursu din Tulcea a dezvoltat o afacere sub brandul Suvenirul Dunării şi vinde costume populare dobrogene, suveniruri şi cadouri personalizate
- Peste 2.000 de tineri până în 40 de ani s-au mutat la ţară şi au început o viaţă în agricultură. Investiţiile trec de 200 de milioane de euro
- Bursă. Analiştii de la Erste dau un preţ ţintă de 47,5 lei pentru acţiunile Sphera Group, plus 18% faţă de preţul de tranzacţionare